واردات ماشین آلات خط تولید ☀️ صنعتی و معدنی (نو و دسته دوم)

واردات ماشین آلات خط تولید صنعتی و معدنی

ما با داشتن نیروی متخصص بومی در چین ، آلمان و کره امکان اخذ پروفرما و انجام فرایند خرید و واردات ماشین آلات خط تولید صنعتی و معدنی را دارا می باشیم (چه به صورت نو و چه دست دوم) .

 

عناوین مقاله :

✔️ ما جزو نخستین شرکت های واردات ماشین آلات خط تولید هستیم !

✔️ واردات ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهسازی از چین !

✔️ واردات ماشین آلات صنعتی از چین ، اروپا و کره !

✔️ واردات ماشین آلات و تجهیزات پزشکی !

✔️ واردات ماشین آلات کشاورزی نیز امریست که در تخصص ماست !

✔️ آیا واردات ماشین آلات معدنی سنگین از چین بهتر است!

✔️ آیا واردات ماشین آلات خط تولید دست دوم (مستعمل) منطقی است !

 


ما جزو نخستین شرکت های واردات ماشین آلات خط تولید هستیم !


ما جزو نخستین شرکت های واردات ماشین آلات خط تولید هستیم

همانگونه که در معرفی خود نیز ذکر کردیم ، در سال 1385 برای اولین بار موفق شدیم یک پلنت کامل قیر امولسیون را از شرکت دنیموتیک در دانمارک خریداری نموده و در ایران و شهر بیرجند نصب و مستقر نماییم که این خط تولید تا به امروز نیز مشغول تولید انواع گرید های قیر امولسیونی میباشد.

اما فعالیت ما در حوزه خرید و واردات ماشین آلات خط تولید از اروپا در همان نقطه متوقف نشد و بعد از آن موفق به مذاکرات و توافقات موفقی با شرکت مسنزا در ایتالیا در زمینه خط تولید آجر سفال شدیم.

بعد از آن موفق شدیم در زمینه های مختلفی مانند تولید بلوکهای بتن سبک (هبلکس) و ماشین آلات راهسازی و همینطور تجهیزات پزشکی و مواد و ایمپلنت های مربوط به دندانپزشکی اقدامات مفیدی در کشور انجام دهیم.

با افزایش قیمت دلار در سال 92 اقدام به ایجاد دو دفتر بازرگانی در کشورهای چین و گرجستان به منظور استفاده از ظرفیت های تکنولوژیکی چین نمودیم و امروز با داشتن دفتر و نیروی متخصص بومی در چین و گرجستان به جرات میتوانیم بگوییم جزو توانمندترین گروه های بازرگانی و واردات تکنولوژی و ماشین آلات خط تولید (چه به صورت نو و چه به صورت مستعمل) در کشور هستیم.

ما هم به امور بازرگانی و واردات مسلط هستیم و هم به فعالیت های کارآفرینانه و امکان سنجی کسب وکار. و چون توانسته ایم در این دو تخصص را با هم پیوند بزنیم نسبت به رقبای خود که صرفا در حوزه بازرگانی فعال هستند موفق تر بوده ایم.

برخی از حوزه هایی از واردات ماشین آلات خط تولید ، که در آن کارنامه درخشانی داریم را در ادامه توضیح میدهیم.

واردات ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهسازی از چین

1- واردات ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهسازی از چین :

در بسیاری از ماشین آلات راهسازی ، کشور چین تبدیل به کشوری پیشتاز در دنیا شده ، و شاید یکی از دلایل این امر را بتوان «مجبور بودن چین برای توسعه زیر ساخت های حمل و نقل کشورش در مدت زمان کوتاهی» دانست.

به نقشه ی جاده ها و زیر ساختهای حمل و نقل 30 سال پیشِ چین که نگاه میکنید خواهید یافت که سریعترین جاده سازی و ایجاد زیرساخت حمل و نقل در دنیا در کشور چین اتفاق افتاده و اکنون تمام نفاط این کشور که به وسعت یه قاره میباشد، با دهها و صدها مسیر آسفالته و مترو و مونوریل به هم متصل شده.

چینی ها این پیشرفت در توسعه زیر ساخت حمل و نقل را مدیون پیشرفت در صنایع ماشین آلات راهسازی خود میباشند.

از ماشین آلات سبک و سنگین حمل و نقل گرفته تا ماشین آلات قیر پاش و میکروسورفیسینگ و چیپ سیلر و پلنت های ثابت و سیار برای تولید آسفالت سرد و گرم ، همه و همه با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه در چین تولید میشوند و ما امروز با شناسایی عمده ی این تکنولوژی سازان ، توانایی تامین انواع ماشین آلات راهسازی را از کشور چین داریم و اولین پیشنهاد ما به کارفرماهایمان ، استفاده از بازار ارزان قیمت و با کیفیت چین میباشد.

واردات ماشین آلات صنعتی از چین ، اروپا و کره

2 – واردات ماشین آلات صنعتی از چین ، اروپا و کره :

در زمینه واردات ماشین آلات صنعتی مختلف باید بگوییم که هر دو گزینه ی چین و اروپا برای ما ممکن میباشد و در بسیاری از خطوط تولید همچنان کیفیت و قیمت تکنولوژی های اروپایی بیشتر از ماشین آلات چینی میباشد و ما معمولا با توجه به توان مالی کارفرما و نیاز وی به سطح خاصی از کیفیت و ظرفیت تولید ، یکی از این بازارها را پیشنهاد میدهیم.

به عنوان مثال اخیرا یک پروژه واردات ماشین آلات خط تولید کاشی اسلب داشتیم که برای یک ظرفیت خاص هم از کشور چین و هم از ایتالیا استعلام قیمت گرفتیم.

کل خط تولید کاشی اسلب را با ظرفیت حداقلی میتوان از چین به قیمت بین 4 تا 5 میلیون دلار وارد کرد درحالیکه برای همین تکنولوژی از ایتالیا ، نیازمند بیش از 12 میلیون دلار تامین مالی خواهیم بود.

همین تفاوت در قیمت و کیفیت بین چین و اروپا ، در اکثر ماشین آلات خط تولید و تکنولوژیها دیده میشود بنابراین ما بعد از مشاوره ابتدایی ، تصمیم گیری را به خود کارفرما واگذار میکنیم تا اعلام نماید که میخواهد ماشین آلات کارخانه خود را از چین واد نماید یا از اروپا.

گاهی واردات ماشین آلات صنعتی و معدنی High Tech فقط از طریق اروپا میسر میباشد :

با تمام پیشرفت هایی که چین در سالهای اخیر داشته اما همچنان در برخی از تکنولوژی های جدید و های تک ، نسبت به اروپا عقب تر میباشد.

مثلا اکنون در سال 2023 که این مطلب را مینویسیم، با وجود اینکه ویفرهای خورشیدی نسل جدید (مونو کریستال سیلیکون) در کشور چین تولید میشوند اما دانش فنی تولید ماشین آلات خط تولید ویفرهای خورشیدی مونوکریستال همچنان در انصار اروپا و کره و ژاپن است.

در بسیاری از عرصه های های تک دیگر مخصوصا در حوزه تجهیزات و مواد پزشکی نیز وضع به همین صورت میباشد و تنها گزینه ها برای واردات آن همچنان اروپا و کره و ژاپن میباشند.

واردات ماشین آلات و تجهیزات پزشکی

3 – واردات ماشین آلات و تجهیزات پزشکی !

یکی از دیگر عرصه هایی که در زمینه ی واردات آن از اروپا موفقیت های شایانی داشته ایم عرصه ماشین آلات و تجهیزات پزشکی و مواد و تجهیزات دندانپزشکی میباشد.

انواع ایمپلنت های دندان پزشکی ، یونیت دندان پزشکی ، مواد دندان پزشکی مانند کامپوزیت ها و پودر استخوان سنتتیک و ... و همینطور خطوط تولید محصولاتی مانند باند و گاز پزشکی ، نخهای بخیه کات کوت و سنتتیک و بسیاری از تکنولوژیهای دیگر در این حوزه جزو مواردی میباشند که امکان تامین آن را با بهترین شرایط برای شما داریم.

در صورت نیاز به واردات ماشین آلات خط تولید تجهیزات پزشکی و همینطور مواد و ایمپلنت های دندان پزشکی با مهندس ایمان حبیبی با شماره 09360555304 تماس بگیرید.

واردات ماشین آلات کشاورزی

4 – واردات ماشین آلات کشاورزی نیز امریست که در تخصص ماست !

امروزه تکنولوژی های نوینی در صنعت مکانیزاسیون کشاورزی پا به عرصه گذاشته اند ، دیگر نمیتوان گفت که ماشین آلات کشاورزی محدود به کمباین و دستگاه های شخم زنی است بلکه امروزه برای هر عرصه ای در کشاورزی تکنولوژیهایی ظهور کرده که میتواند سرعت و کیفیت تولید محصولات کشاورزی را به شدت افزایش دهد.

مثلا امروزه برای محلول پاشی در مزارع باید به سراغ پهباد های سم پاش رفت که سرعت سم پاشی را چند ده برابر کرده و به صورت کاملا کنترل شده و یکنواخت میتواند مزارع را محلول پاشی کند.

در زمینه ی کشت نشاء نیز وضع به همین منوال بوده و در اکثر محصولات کشاورزی ، کاشت نشاء به صورت دستی کاملا منسوخ شده.

همچنین در زمینه ی برداشت محصولات باغداری نیز همینطور است و مثلا امروزه مدت زمان لازم برای برداشت محصول یک درخت سیب با تکنولوژی ها جدید به کمتر از 10 دقیقه رسیده است.

همه این پیشرفت های عرصه کشاورزی مدیون پیشرفت ماشین آلات حوزه مکانیزاسیون کشاورزی میباشد که کشور ما نیز به شدت به آن نیاز دارند.

کشاورزان و باغداران و دامدارانی که نیاز به واردات ماشین آلات کشاورزی از چین و یا حتی اروپا و کره میباشند میتوانند با ما تماس گرفته و از خدمات ما استفاده نمایند.

واردات ماشین آلات معدنی سنگین از چین

5 – آیا واردات ماشین آلات معدنی سنگین از چین بهتر است!

برای واردات ماشین آلات معدنی سنگین مانند لودر ، بیل مکانیکی و بیل بکهو ، دامپتراک ، بلدوزر ، شاول ، اسکریپر ، دراگلاین و گریدر نیز میتوانید از خدمات ما استفاده نمایید.

البته با وجود اینکه برخی از بهترین تامین کنندگاه ماشین آلات سنگین معدنی ، مانند شرکت کاترپیلار ، در آمریکا مستقر میباشند، اما واردات همان ماشین آلات سنگین از چین نیز یکی از گزینه هاییست که امروز ما امکانات و رابطه ی لازم برای انجام آن را داریم.


آیا واردات ماشین آلات خط تولید دست دوم (مستعمل) منطقی است !


آیا واردات ماشین آلات خط تولید دست دوم (مستعمل) منطقی است !

به این سوال نمیشود به صورت «بلی» یا «خیر» پاسخ داد چرا که در حالت کلی معمولا واردات ماشین آلات دست دوم امری منطقی نیست چرا که با توجه به پیچیده بودن غالب تکنولوژیها و سختی تعمیرات آنها در داخل و عدم پشتیبانی شرکت سازنده ، ریسک واردات ماشین آلات دست دوم به بازده مالی آن نمی ارزد.

اما در برخی موارد امکان یافتن خطوط تولید بسیار نو و سالم و انتقال آنها به کشور با قیمت بسیار مناسب وجود دارد که برای تشخیص اینگونه موارد باید یک تیم تخصصی از نزدیک ماشین آلات را بررسی نموده و صحت کامل آن را تائید نماید.

بنابراین هر چند که واردات خط تولید مستعمل در حالت کلی منطقی نیست اما در کیس های خاص ، با تایید کارشناس امکان واردات آن وجود دارد و تیم ما نیز در موارد معدودی ، این خدمات را ارائه کرده است.

چنانچه نیاز به واردات انواع ماشین آلات صنعتی و معدنی و یا تجهیزات و مواد پزشکی و دندانپزشکی دارید با مهندس ایمان حبیبی به شماره 09360555304 تماس بگیرید.

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.