social network


افزایش و تبادل گوگل پلاس 1+ ( increase google plus ) و لایک فیسبوک ( facebook like exchange ) و دنبال کننده ها در توییتر ( twitter follower ) , بازدید کننده در یوتیوب ( youtube subscriber ) و سایر social exchange


با سلام 

در این مقاله به چگونگی افزایش لایک فیسبوک و همینطور گوگل پلاس از طریق تبادل با دیگران و سئو بیشتر برای سایت های اینترنتی میپردازیم . همانطور که میدانید شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و تویتر در میان کاربران اینترنتی با استقبال گسترده مواجه شده .

یکی از پدیده های جذاب در اینگونه سایتها امکان جذب هوادار میباشد که معمولا در هر سایت عنوان خاصی دارد ولی مفهوم ضمنی همه ی آنها معمولا همان جذب هوادار میباشد برای نمونه :

:: در پیج های فیس بوک گزینه ی لایک ( facebok like page )

:: در گوگل پلاس گزینه ی سیرکل ( +circle google )  و نشانه ی محبوبیت سایت ( 1+ google plus )

:: در تویتر گزینه ی فالو ( twitter follow )

:: در یوتیوب گزینه ی سابسکرایب و ویوئر یا بازدید کننده ( you tube subscribe )

:: در مای اسپیس گزینه ی اد فریند ( myspace add friend )

:: در استامبل آپن گزینه ی فالو ( stumbleupon follow )

::  در دیگ گزینه ی فالو ( digg follow )

و ...

بنابراین افزایش هواداران یک سایت یا شخص خاص در شبکه های اجتماعی میتواند به نوعی بیانگر مهم بودن با محبوبیت آنها باشد و بنابراین کاربران این سایتها از روشهای مختلف میکوشند این محبوبیت را افزایش دهند حتی به طرق مجازی . روش تبادل محبوبیت با دیگران تقریبا تنها روش عملی و کاربردی برای افزایش این محبوبیت میباشد در این روش معمولا سایتهایی به عنوان واسطه به جذب کاربر میپردازند .

زمانی که شما عضو این سایت ها میشوید آنها لینک مثلا پیج فیسبوک سایر کاربران را برای لایک کردن به شما ارائه میدهند و در ازای هر پیجی که شما لایک میکنید به شما امتیاز یا کوین یا سکه تعلق میگیرد از طرفی شما نیز میتوانید آدرس پیج خود را به سایت داده و  تا پیج شما نیز توسط دیگران لایک شود .

دقت داشته باشید تا زمانی که امتیاز یا سکه داشته باشید سایت شما در معرض لایک کردن دیگران قرار میگیرد و با هر بار لایک کردن مقداری از امتیاز شما که خودتان آن را تعیین مینمایید از شما کسر میشود . اینکه چه میزان امتیاز برای لایک کردن سایت خود قرار دهید بستگی به خواست شما دارد .

از آنجایی که پیج هایی که دارای امتیاز بیشتری میباشند یعنی آنهایی که صاحبانشان امتیاز بیشتری برای لایک کردنشان تعیین کرده اند زودتر از بقیه ی پیجها در معرض لایک کردن دیگران قرار میگیرند لذا هر چه امتیازی که به پیج خود میدهید بالاتر باشد در مدت زمان کوتاهتری لایک های پیجتان افزایش میابد ولی از سوی دیگر بانک امتیاز شما زودتر تمام خواهد شد و شما باید بیشتر در سایت کار کرده و امتیاز بیشتری جمع آوری کنید.

در مورد گوگل پلاس نیز به همین منوال میباشد و این امر برای کسانی که به رتبه ی سایت یا وبلاگشان برایشان حائز اهمیت میباشد بسیار ضروری است که از این سیستم جهت بالا بردن پلاس سایت خود استفاده کنند.

این روش بسیار کارامد میباشد به طوری که اگر شما تعداد زیادی از سایت های واسطه داشته باشید میتوانید با روزانه حدود 2 ساعت کار ظرف مدت 1 ماه پلاس های سایت خود را تا حدود 2000 پلاس برسانید که این امر برای افزایش رنک شما در گوگل بسیار مفید میباشد ضمنا این سایت ها امکان جذب بازدید هم برای سایت دارند و شما میتوانید مضافا بر مزایای فوق به افزایش بازدید سایتتان به طور قابل ملاحظه ای بیفزایید.

در اینجا ما یکی از بهترین سایت های واسطه که به شما امکان افزایش لایک فیسبوک و دنباله رو های تویتر و... را میدهد به شما معرفی مینماییم لطفا از اینجا وارد سایت شده و ثبت نام نموده و میتوانید فعالیت خود را آغاز نمایید . لطفا از اینجا وارد شوید ... 

لینک های کمکی :

:: دانلود یک مجموعه ی بینظیر از هزاران طرح توجیهی آماده صنعتی ، معدنی ، کشاورزی ، خدماتی و گردشگری

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.